oktober

 Vi har vargar i vår närhet, flera som fotat och filmat men fram till i fredags hade jag inte sett nån själv.
Tittar ut genom köksfönstret och där är den, vargen.
Den travar helt obekymrat ner mot sjön, jag blinkar och stirrar, när jag väl insett vad jag ser letar jag efter mobilen, men det  var försent, när jag väl hittat den så hinner jag bara se svansen när den viker av.
I helgen har vi haft några barnbarn här ( flickorna)
Det vart ett sväng till Lager 157, jag ville ha en ny fleese, det vart tre 😄
 
även Sofie kom förbi med Frasse en stund. Han vart kvar här under tiden hon hämtade Tobbe.
Här har Sofie målarstund men tjejerna
 
Frasse och pappa Tobbe
 
När jag körde hem flickorna nu på morgonen så var iallafall ett rådjur med sitt kid i gräset på granntomten,men hon tyckte jag var närgången när jag stannade och fotade, mamman syns på fotot men kidet ser man bara rumpan på vid granen till höger om henne.
 
Ingen har börjat löpa än, det borde vara på gång.
Nu ska vi ut i skogen och kolla efter höstkantareller, önskar att hundarna kunde hitta dom så man slapp leta 😃
ha en fortsatt skön söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0