Maj 2022

Sist jag var in här så skrev jag gått nytt år och nu är vi inne i maj.
Hoppas alla har haft en bra valborg, själv tände jag en brasa i öppna spisen 😊
Så vad har då hänt sen sist? Jag fick corona i januari, sen har vi avverkat några födelsedagar.
 
2 av våra älskade fyrbentingar har somnat in, tuffa beslut som man tyvärr måste ta som djurägare,
det är ingenting man någonsin vänjer sig vid.😢 💔
 
Jag har äntligen opererat min mage, så nu är jag ihoplappad igen, hoppas det håller nu.
 
En tik är nyparad, hoppas det blir nåt, tyvärr så skulle idealiska dagen för parning varit samma dag som jag blev opererad, så vi fick åka innan, nu håller man tummarna.
Mer än 1,5 år sen vi hade valpar sist. 
Hade hoppats på att få en sobelkull också , jag var till och med och gjorde progestrontest för första gången men jag var för sent ute så det vart ingen parning.
Har planer på att para en till i sommar, får se om det förverkligas.
Utställningarna har äntligen kommit igång men än har jag inte anmält någon.
Vi var till hjorthagen i Mariefred och promenerade med hundarna, imponerande djur.
 
 
En snorkig Bettan
och en slö Bettan 
 
Ha en bra vecka, själv är jag sjukskriven en vecka till 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0