kyla och inga löp

ja kylan har kommit, hade gärna sluppit den, vi har haft  mellan -18 - -20 grader sista veckan, brrr
Inte är det nån som vill börja löpa heller, så det är valptorka här 😜
I lördags så hade vi besök av dottern och svärsonen med deras "lilla" goldenvalp ( Meja) här, hon har nu växt om alla här, även Siri.
Siri har problem med att träffa hundar som är större än henne ( ingen aning om varför för det har aldrig hänt nåt) men nu har vi träffats flera gånger sen hon var liten så det funkar.
Här är en bild på den lilla damen
I söndags kom Camilla och Johanna ( vår fodervärd och hennes dotter) på besök med Zoe, Xina och Shadow, så det var race på baksidan,
 
Försökte samla alla 10 på altan men det var svårt att få med alla på bild :) 
 
 
Zoe har blivit så fin ❤
Camilla skickade först ett foto till mig, sen fotade jag henne här
Hon blir 2 år i slutet på mars, vi ska nu boka HD röntgen på henne och jag hoppas även att vi ska på nån tid för BPH, det är ganska fullbokat där men jag hoppas att det blir nåt återbud så vi kan få det gjort.
Annars är det lugnt här.
Nu väntar vi på våren :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0