December 2021

 
 
Inte många dagar kvar på det här året, det har gått fort.
Förra veckan hade vi -21 grader, sen vart det plusgrader
och nu ligger mätaren återigen på minus ( -11)
Inga valpar vart det i år, tanken fanns på höst/vintervalpar men nu blev det inte så.
Hade en inplanerad operation på mig den 20 dec. men eftersom sjukhusen nu gått in i stabläge så vart den framskjuten, vilket irriterar mig väldigt mycket, folk verkar inte begripa att det fortfarande pågår en pandemi, så nu får jag och många med mig fortsätta lida pga av att sjukhusen återingen är fulla av covid och influensa-patienter.
Så just nu ligger vi lågt när det gäller planerade parningar.
Vill önska alla en
GOD JUL
      &
ETT GOTT NYTT ÅR 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika och Loke

Tråkigt att läsa om inställd op ☹. Hoppas på bättre 2022! Hälsar Ulrika och Loke

2022-01-06 @ 07:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0