mars

Det stora ämnet nu är naturligtvis corona.
Utställningen som skulle varit i helgen med sheltieklubbens tillhörande årsmöte är inställt.
och räknas bli i maj, sen får man ju se om det värsta är över då.
Än så länge har vi klarat oss.
jag hoppas nu att våren är på G, idag på promenaden så jag tussilago 😄
Inga löp än och jag misstänker att det kommer ta ett tag innan det blir nåt.
Vi har 2 stycken i fällning nu, det rasar päls, blir väl till att bada dom igen så det går lite fortare.
Annars lunkar allt på som vanligt, vi la ett spår till Siri häromdagen, c:a 500 m, jag väntade tyvärr inte tillräckligt länge innan jag gick så det låg kvar lite i luften vilket gjorde Siri lite förvirrad, eftersom det blåste en del ute, men hon har näsa den hunden 😊.
 
Måste lägga ut en bild på Jögge och "hans rådjur"
han matar dom morgon och kväll under vinterhalvåret 
och dom står troget och väntar på honom
 
en natt till sen helg igen
ha det bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0