semester

Ja nu börjar semestern, 3 veckors ledighet 😄
den firas hemma.
Det har regnat väldigt mycket den senaste veckan så nu hoppas jag på uppehåll.
Det blev tyvärr inga sobelvalpar den här gången.
Förhoppningsvis blir det blm/trf valpar sent i höst.
Jag har varit iväg och röntgat Bettan, men resultatet får jag vänta på eftersom de har semester på SKK.
Nu är det bara Zoe kvar, men hon får vänta då hon som röntgar också gick på semester nu.
 
Midsommar firades även i år hos sonen med familj i Västermo ❤
 
Nu har äntligen dottern och svärsonen flyttat upp, så nu har vi alla barnen nära 💞
Vi var hos dottern och grillade härom veckan ❤
 
Idag har jag dels storstädat inomhus dels haft noggrann genomgång av hundarna,
jag var dum nog att gå i snårigt område igår, i hopp om att hitta kantareller men det resulterade bara i att ett gäng fästingar följde med hem.
Så nu tänker jag hålla mig på de vanliga breda stigarna.
Ha en skön sommar 😎
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0