zoe

Förra helgen kom Zoe "hem"
Så kul att få rå om henne men oj vilken fart det är på henne, 😍
hon är nu 5,5 månad och ungefär 32 cm hög vilket låter lovande 😊
 
 
här undrar hon vad mamma Siri håller på med
 
Våran skog är populär för såväl hundägare som bär/svampplockare och ryttare,
Lite då och då har vi mött en dam med sin collie, nu finns inte collien kvar men hon åker ändå hit för att promenera, vi brukar prata en stund innan vi fortsätter, häromdagen ville hon ta ett foto av mig och mitt gäng.
Så här ser det ut när jag kommer gående😊
 
 
Förra helgen var jag i Gimo på utställning med Elvie, jag strålade samman med Cilla på plats
Elvie fick excellent, vann öppenklassen med CK
av nån anledning behöll domaren 5 hundar i bästa tik och vi vart placerade som femma
Elvie är så härlig att ställa, så duktig ❤
Imorgon åker Zoe hem igen
men jag har anmält henne till en inoffare på Stockholms södra BK nästa helg så vi ses snart igen
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0