snart nytt år (igen)

Tiden verkligen springer fram, tyckte nyss vi satt i hettan som var i somras och nu har det gått ett halvår och julen är precis förbi.
Hundarna fick som vanligt posera framför granen
 
Gillade det här fotot på Siri :)
 
Jag är lika dålig på att uppdatera bloggen som vanligt :)
kanske skulle vara ett bra nyårslöfte ;)
Så var har då hänt här, Bettan växer och frodas, yrvädret hade lyckats äta nåt icke ätbart förr veckan och det vart delvis stopp, men det var hon helt opåverkad av, jag gav henne en del rapsolja och hon lyckades  efter några dagar nästan få ut det, jag fick hjälpa till att dra ut det okända, några hårda bitar ( plast?) inflätade i nåt som såg ut som väv/garn/hår ?
Allt är nu bra iallafall.
Hon är nu anmäld till sin första utställning, en valputställning som är i Södertälje 12 januari, kan bli väldigt intressant och se hur hon kommer att uppträda.
Här lite bordsträning hemma
 
Det är inga valpar på G här, ingen som verkar vilja löpa heller.
Vi får väl se om det blir några under 2019.
Men nu hoppas vi att det ska bli ett guldkorn iallafall :D <3
Återkommer om det.
Igår låg jag däckad i soffan, lite tråkigt då Jögge jobbade eftermiddag och det var våran 29åriga bröllopsdag, fortfarande hostig och förkyld men jag är på benen
Avslutar men ett foto på våran lilla diva Xanna <3
 
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0