Vår!!!!

Äntligen är våren här, visserligen har det både regnat och haglat idag men det är ändå ganska varmt,
har börjat plantera blommor lite smått, nu längtar man till allt står i blom <3
 
 har bytt ut vinterbilden på hemsidan :)
från snöbus till den här
Tycker det är så härligt att ha med sjön i bakgrunden.
Under nån veckas tid har vi sett ett par tranor, idag lyckades jag fota dom, ingen bra kvalité (zoomade in från köksfönstret) men ändå.
Annars har vi ju skrikande fiskmåsar, bajsande kanadagäss och några änder.
Blir så glad när man ser inlägg på facebook och får mail o mess från valpköpare
Det värmer ett uppfödarhjärta när man ser alla sina små revärens-bebisar som vuxit upp.
Önskar jag själv hade mer till att vara så aktiva som många av er är,
Tack alla
Nu ska jag straxt ta mina fyrbenta och krypa isäng ( ska bara kolla klart på Let´s Dance först)
God natt och ha en underbar helg
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0