18 oktober

Idag har jag för första gången haft besök av kennelkonsulenter.
Jättetrevligt.
Dom var överaskade över att de inte skällde när de kom in med bilen på infarten,
sen skällde de lite grann när de knackade på dörren och vart insläppta, men därefter var de tysta,
när de satte sig ner så var hundarna och slickade dom i ansiktet och ville ha kel.
Jag visade även upp tillståndet från länsstyrelsen ( även om jag aldrig uppfyllt mängden hundar eller valpkullar så har jag ett).
Vi fick godkänt med texten:  lugna trevliga, välskötta och sociala hundar. Ett trevligt besök. :D
Det var ett trevlig besök, fick lite ny info och broschyrer
Avslutar med en bild från vår sjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0