mars

Det har töat massor men tyvärr så har vi fortfarande mycket snö här, åker man in till samhällena så är det så gott som snöfritt.
Kitty har börjat löpa men det blir ingen parning,
Vi har varit och tränat handling i Nykvarns hundhus ( ombyggda ridhuset på Västerkumla)
jättekul, det är Kitty som jag tränat men jag hade tänkt ta med Toya och Sara också,
måste ju träna Toyan om jag ska ställa henne i vår/sommar.
Saras päls börjar nu komma tillbaka och nu ska hon bara bli lite smalare om midjan sen kan hon ställas ut.
den här veckan ligger jag sjuk så då blir det inget, ryggen sa ifrån och ovanpå det så har jag fått nån influensa, hostar o snorar som sjutton.
Hundarna är det full fart på som vanligt.
Jögge och Tomy har fått stå för rastning,
ibland blir det lite fel när kopplena ska på
Här står lilla Nelly med sänkt huvud då Jögge satt på 2 halsband på henne medans Kitty är fri :D :D
Tommy var snabb med kameran innan det rättades till
 
 
Nya soffan är poppis, Toyan har sin favoritplats.
 
 
Jag har passerat en milstolpe i mitt liv och fyllt 50, herregud vad det låter mycket,
Som vanligt ser jag inte glad ut på foton, men här är ett, min svärmor Monika, jag med Penny och min mor
Jag och Sofie
Nelly

Inga egna valpar nu men snart kommer det att flytta in ett nytt litet yrväder.
Bilder och info kommer när vi hämtat henne
Tjing!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0