2015

Nytt år - nya möjligheter. Idag har jag iallafall trötta hundar. Var in till Nykvarn och gick med på den gemensamma hundprommisen som Jennie håller i. Det vart runt hela Nykvarn och tog ungefär 1,45 tim. Jag bara på Nelly ett par gånger eftersom det vart så långt, hela eftermiddagen och kvällen har de sen hållt sig väldigt lugna :) .
Jag har äntligen lagt ut nya foton på Toya och Nelly på deras sidor. Kitty har börjat fälla, får se om hon har nån päls kvar när sheltiespecialen i Vilsta går. Jag har bestämt mig för att åka iväg med hundarna oftare bara för att de ska få lite mer social träning, vi började redan på nyårsdan genom att åka in till min mamma, i Södertälje slutar de inte o skjuta raketer för att nyår är över, men det var inga problem, trapphuset och hissen tyckte Nelly var äckligt, Men det ger väl sig så småningom. efter att ha varit ledig i 1,5 vecka så börjar vardagen igen. på återhörande /Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0