februari

Redan februari.
Tommy har tagit körkort :D :D. Nu har alla 3 körkort, är så stolt över mina fina duktiga barn.
Snor meningen när barnet från hemköp.se ( tror jag det är) säger:
 vad ska vi nu göra med all tid vi får över??!! hi hi
Det vart inga valpar på Sara den här gången, var nog för sent ute, så nu får vi vänta på nästa löp.
Däremot har det blivit ett till barnbarn <3
Stolta pappa Rickard med nyfödda Lilly och snart 1:åriga Penny
 
Så medans Paulin o Rickard åkte in på förlossningen var Penny här, så vi fick vara farmor o farfar på heltid,
o man känner att man inte är 20 längre :D
 
Igår åkte de hem från BB så nu är det lugnt här, vi har ju även haft Enzo o Queen här och eftersom Kitty fortf luktade gott efter löpet så vart det avdelningar överallt, ett kompostgaller eller vanlig grind är inget som stoppar en Saluki, har tappat räkningen på hur många gånger man skickat tillbaka honom in i rummet, Queen är däremot så liten så hon hittar glipor istället, så rätt som det var så va hon på andra sidan hon med!!!
 
Inatt har jag haft semester, behövde det efter som här intensiva dagarna,
så idag har jag kammat hundar, klippt klor och fixat med tänderna på dom innan vi gick en lång prommis i skogen, lite jobbigt med pulsandet i snön, hoppas den smälter bort snart.
Har inte fotat nåt så den här gången blir det inga fler foton :)
 
Nu är det dags o fixa mat till 2 o 4-benta
sen en Powernap innan jobbet kallar.
:D kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0