Länge sen

Och en massa bra ursäkter har jag :)
 
Lille Tyson har flyttat till "storebror" Justin som är från Norpans sista kull.
och här hemma tränar vi för fullt med Toya, både koppel och rumsrenhet,
hon är så duktig :)
 
2 som verkligen har funnit varandra är Kitty och Toya, de är igång  hela tiden
 
 
Förra lördagen hade vi jubileum på klubben, det ar stressigt innan
men allt gick som det skulle och det vart en härlig dag.
Några bilder finns på http://www.nykvarnslokalakk.se/  under länken 10 år
Själv vart jag aktiv där under våren 2004 då jag började gå kurs där,
sen har det blivit mååånga kurser med mååånga sheltiesar  :D 
 
Nu har valpkursen dragit igång,
Den hålls av Aili och mig, fast mest Aili hi hi
och när hon läser det här så kommer hon hoppa på mig ha ha ha
Nåväl, 10 blivande stjärnor går kursen och det är kul.
 
Sen har jag för första gången sen jag skaffade sheltie för 35 år sen haft fukteksem på en hund,
jag slarvade  med föningen efter badet, kanske fanns där även ett sår, men nu är det läkt.
Annars rullar allt på som vanligt.
 
Ska ta mig tid att göra iordning Toyas egna sida också, har inga bra bilder på henne än.
Sen får vi se om det blir nån kull i vinter,
Nu stör jag mig så på att inte bilder jag vill ha inte funkar så det är bäst jag går och gör nåt annat
på återhörande
kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0