November

ja så har vi kommit in i näst sista månaden på året, lite snö har vi hunnit fått fast den försvann igen, försökt fota när jag åkte hem på morgonen ( slutade tidigare den morgonen så det var mörkt)
 
För tillfället så sitter jag sjuk o skadad.
Har haft feber och huvudvärk hela helgen, vi åkte ändå en sväng ner till Strängnäs i lördags o käkade tårta
Pennys vett och etikett kan ju diskuteras  hi hi, men är man bara 8 månader och älskar (choklad) tårta så vaddå!!
När hon är ren så ser hon ut så här, så toksöt <3
 
 
Igår morse när jag gick ut på altan och skulle gå ner de 3 trappstegen så var det halt, tappade fotfästet redan på första steget o for iväg, landade nedanför och slog i höger skuldra och vänster underarm, min fina kaffemugg flög åt annat håll :( 
Satt nedanför o kände smärtan o funderade på om det var nån idé o skrika, men det var kallt o sitta i bara morgonrock på gruset och vart arg när jag såg min mugg, så jag reste mig upp o stapplade in, morrr.
Var lite rädd först att armen skulle vara bruten men jag kunde vrida på handleden så jag struntade i att åka in till sjukan.
 
Nu har vi inte bara en utan 2 löptikar,
Stackars Joker och Krille sjunger o piper om vart annat, hoppas de andra kommer igång också så det blir lugnt sen.
2 sura Pojkar som är publik
 
Till de 2 porriga tikarna som roar sig med varandra ( här tar de en paus)
 
Har badat Kitty som är ännu mer pälslös nu och ser ut som en valp
 
 
Nu ska jag återgå till soffläge o kurera mig igen
kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0