Elvis

Måste bara lägga in foto på den nya lamptavlan Jögge fick av Rickard och Paulin. tidigare fick han Elvisansiktet och nu fick han en som med kraftigt rött ljus lyser Elvis. Jögge är förutom Bilfantast även Elvisfantast <3
Bortsätt från uppsättning av den så var det full fart under fredagen Klor o päls skulle friseras på pojkarna. Sen var jag även ut med grannen Annas 3 flattar i skogen en sväng, hundmat skulle inhandlas När vi stod på parkeringen i Nykvarn så stod det en mazta 323 combi där, rutan på förarsidan var lite nervevad och i baksätet satt en hund ( terrier av nåt slag) som skällde o ylade, men vi hörde även en till hund som lät, det visade sig att den satt i bakluckan men skyddet som man drar från baksätet till bakluckan var fördraget, så därunder i värmen satt en hund, vi vart fly förbannade och funderade på o ringa polisen, medans jag åkte ner o köpte hundmat hos Brittis så stod Jögge kvar o väntade ut ägaren, när hon kom så ifrågasatte han hur hon kunde stänga in hunden där i värmen och frågade om hon skulle vilja sitta instängd där själv?? hon bara glodde på honom sen hoppade hon in i sin bil o åkte, jävla idioter det finns Idag ska vi se över vårat staket, det behöver fixas Måste även bada Sara och Dessan, tänkte bara vänta tills Dessans höglöp är över. Sen hoppas jag mina stackars pojkar slipper löp på ett tag kram Ha en skön helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0