Påsk

Idag är det påskafton och vad gör man då :) friserar hundar :) Tommy och Jögge har åkt till Rickard/Paulin/Penny för o hjälpa till med tapetsering nu har jag lyckats komma igenom alla hundar så då blir det en sväng i skogen Solen lyser så härligt, lite värme på det här så kanske snön behagar o försvinna snart Igår var jag och Aili iväg och handlade så att vi kunde fylla på förrådet på klubben, väl där så städade vi också, blir så fint med Ailis nya gardiner, tyvärr tog jag inga foton även där måste värmen skynda på, grinden går knappt att öppna och överallt var det fortfarande snöfyllt. I torsdagskväll var vi på knytkalas i Strängnäs, det enda jag gjorde när vi väl kom dit var o bära på lilla Penny <3 Lite foton från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0