Årsmöte och utställning

SSSK ( Svenska Shetland Sheepdog Klubben) hade årsmöte i fredags och många var på plats, det var inte lika stillsamt som Nykk:s årsmöte jag var på för nån vecka sen :) lite olika tycken fanns gällande de priser som delas ut. Lördag morogn var det dax för utst, Jag hade anmält Kitty, Joker och Krille, det var 239 shelties anmälda och i öppenklass hanar där Krille och Joker gick var det 36 anmälsa tror jag, tuff konkurans och domaren var hård, han tyckte inte att mina pojkar höll riktigt hela vägen för ett Excellent så vi fick nöja oss med VG (Very Good) Kitty var oplacerad i sin klass ( valp 6-9 mån) Det vart lite rörigt men vi fick ihop det tack vare paula som fick springa som en tätting tack underbara Paula för att du visade dom så fint :) Fick även leja in Cilla för ett varv :) Kitty i ringen
just nu vill inte datorn samarbeta o jag måste till jobbet så fortsättning följer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0