ringträning och valpar

I gårkväll var det ringträning och det känns idag i rygg och knän, ryggen är stel och knäna domniga, men det var det värt. Lilly Leete som vår kursledare heter är en härlig tjej, så positiv och med sån energi som verkligen smittade av sig :) Får ta det lugnt med kroppen till nästa måndag när det är dags igen. I grupp 2 som jag tillhörde var vi inte så många så det vart intensivt. Kitty var lite orolig i början då hon alltid är van o ha nån fyrbent flockmedlem med sig, men sen släppte det o hon skötte sig strålande, så stolt o glad över min blåa lilla flicka <3 Har tyvärr inga foton, ska se om jag kan få med Tommy nästa måndag som fotograf :) Har fotat i valphagen idag, tiden går fort, imorgon är de 3 veckor och nu har de börjat busa. Dom är så söta :)
Snart når jag fast mamma står upp <3
Toya pausar lite
Tyson intar samma position

Kommentarer
Postat av: Marie G

Hejsan, NÄSTAN så att man blir liiite valpsugen;) Dom är ju för ljuvliga:)
Njut vidare!!!
Kram från Marie på Grundsten´s

2013-07-16 @ 21:36:11
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0