Arbete igen

Så var då semestern slut, har jobbat första natten inatt och då blir följden att man sover dåligt första dan innan man ställt om sig :(
Valparna växer och frodas.
För en vecka sen åkte vi till Mia och Chippade dom och dom sa inte ett ljud, Mia fick även kolla Saras klo som hon bröt av veckan innan ( ingen aning om hur), den såg fin ut, nu är det bra o vänta på att nytt växer ut.
I torsdags var vi till Björn med dom + Krille
Både Toya och Tyson var öga ua :)
Krille var med för vi ville att Björn skulle kolla hans "prick" i ena ögat,
den är fortf lika liten och ingenting i andra ögat
så nu fick vi på papper att den inte är ärftlig, sååå skööönt
Nu får han para igen :D <3
Eftersom de som jag skulle kunna ställa är pälslösa så har jag inte anmält till någon utställning.
Tysons nya ägare har varit här o hälsat på, de vart så förtjusta i honom, och det förstår jag , han är drömsöt <3
men han blir kvar till den 25 augusti, eftersom dom skulle bort.
Toya stannar på tillväxt, hon kallas fortfarande Paddan och ser ut som en <3
men jag hoppas ändå att hon blir bra i slutändan.

Kitty och Fia på bortre sidan vill in till Toya och Tyson
 
När valparna är ute så har jag haft en tillbringare med kallt vatten o fylla på vattenskålen med, de har ju en förmåga att springa över den så allt spills ut lite så och då.
Dessan, Fia och Kitty upptäckte tillbringaren och de turades om att dricka ur den :D
Bra med smala huvuden <3 <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0