Hopplöst??

Efter att ha legat helt dåckad en vecka så är jag på benen igen men dras fortf med en jobbig hosta, nåväl den släpper väl så småningom.
Att sälja Harry visade sig vara svårare än jag tänkt.
Jag har väldigt höga krav och vill inte rucka på dom,
Harry är en PIGG kille och jag tror inte folk förstår det, det är många som ringt och några har varit här
men än har vi inte hittat den rätta.
Nu börjar man undra om jag någonsin kommer o hitta nån,
för tillfället har det varit lite pippigt här på hanarna när Sara har löpt, hon är tack o lov på väg ur höglöpet nu, och det vart ingen parning på henne.
Idag fyller min underbara svärmor aktningsvärda 70 år ♥

Mina små Kitty och Fia är det full fart på, vi koppel tränar en del men vädret stoppar oss en del, vill inte dra ut dom i ösregn så det får väl ta den tid det tar, måste göra klar deras sidor på hemsidan också, skulle behöva mer tim per dygn, suck.
Längtar efter våren :D
I mars ( el februari) blir jag farmor ♥ hi hi
Vår äldsta son Rickard och hans sambo Paulin väntar smått :)
Tiden går så fort.
Ikväll börjar ny arbetsvecka igen
men innan dess så ska jag njuta av dagen
kram
.

Kommentarer
Postat av: Marie G

Hejsan,
Hoppas att du snart hittar ngn till Harry, håller tummarna!
Själv är jag som vanligt hi hi hi valpsugen suck...
Ha det gott, Kram från Marie med Sheltieligan

2012-10-09 @ 18:39:16
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0