Oktober

Tommy har införskaffat sig en egen bil att övningsköra i
En svart golf


I lördags var det nån enstaka plusgrad när jag gick upp ocxh i Söndags -1 grad, brrrr
Då följde Sofie med ut o hade kameran med sig,
Jag försökte få lite roligare bilder på dom
Här Harry och Joker


Harry och Nemo på stocken och Joker under



Jag försöker locka upp joker på stammen med en pinne :)


Alla jagar Harry som har pinnen


mera spring


Joker har hittat egen pinne, bredvid är Krille o Dessan

Svamp hittade vi också, höstkantareller


Sen åkte vi in till Turinge Marknad och som vanligt var det enda jag var intresserad av
coccosbollarna



Söta Krille :)


Vackra Nemo:)


Några valpar blir det inte i år, med vi ska ändå iväg och ögonspegla gänget i nästa  vecka
Skönt o ha det gjort.
Nu får man njuta av de vackra höstdagarna vi får.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0