promenad

Igår på dan så var jag in till Vårdcentralen och fick kortison + lite annat klåd-dämpande medicin,
nu hoppas jag verkligen att nässelutslagen ska ge med sig, har ju haft det i snart 3 veckor, o jag blir galen av klådan.

Hade tagit ledigt inatt och igårkväll så tog jag med mig Nemo, Harry, Sara och Joker till Nykvarn, Jennie hade ordnat en hundpromenad, Tyvärr verkade hundfolket inte vilja gå ut just då, men på plats fanns Jennie med sina 2 flattar och Hero + en stor Leonberger vid namn Chanel och hennes ägare Suneeta,
Stort beröm för de lugna stora hundarna, Den enda som var berörd var ju naturligtvis Nemo, annars betedde sig de övriga som dom kände varann, härligt
Sara och Joker lyckades även trassla in sig i de stora hundarnas koppel så oberörda var de över närheten de stora hundarna, eller så sökte de kanske efter lite lä o värme :D

fr vä: Hero, Frasse, Eragon, Joker, (lite bakom) Sara, Harry och Chanel, Nemo står bakom mina ben och syns inte :)  (hoppas namnen vart rätt stavade nu)
I en och en halv timme gick vi.
Ska verkligen försöka fortsätta gå på torsdagar.
Har hört om ett snöoväder som är på väg uppåt, än har det inte nåt oss, hoppas det mattas av innan det kommer hit.

I söndags lyckades Rickard köra på den där jävla lilla skitstenen som sticker upp på våran gata, det resulterade i hål på oljetråget och all olja rann naturligtvis ut :(
bogsering till verkstan (Micke) och som tur var så fick Rickard låna Martins bil så han kunde komma till jobbet,
Svartbroföreningen har lovat att ersätta alla utgifter, tack o lov för det.
ha en bra fredag :)

Kommentarer
Postat av: Jennie,Hero,Frasse & Eragon

Namnen blev stavade rätt. :)

Det var jättetrevligt att ses så här & hundarna var riktigt duktiga allihop.

Hoppas ni kan flera gånger, riktigt nyttigt! :)

Nästa vecka har jag lagt in en extra dag. Så det blir tisdag,onsdag & torsdag & nu med start 19.00 istället för 18.30. Hoppas fler nappar på det!

Trevlig helg.

KRAM

2011-03-19 @ 02:55:46
URL: http://frassehero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0