kallt men sol :)

Vi har just kommit in efter en promenad, vi gick delvis på kalhygget, det är så mycket snö där nu så då blir det mycket lättare att gå :)
Sara for som vanligt runt med nosen i backen och ner med nosen i varje hål, hon tror nog hon är en grythund :)

Norpan och Smulan fick vara hemma, Smulan har bara 2 veckor kvar till valpning och Norpan är lite stel, så dom får gå med när vi håller oss på planare mark.
Har anmält mig till en föreläsning med Anders Hallgren i NYKK:s regi,
alltid intressant o höra vad andra har att säga om vår fyrfotade vän ,var ju för nåt år sen på en med Memea Molin, också kul o lyssna på, alltid lär man sig nåt nytt.
Däremot har jag inte anmält mig till nån kurs i vår, det får helt enkelt bli en paus i kursandet.
Ska försöka anmäla till nån eller några utst.  Den i Västerås uteslöts eftersom Joker inte hinner bli 9 månader, synd, tror han kan vara kul o ställa.

I morse fick hundarna förrutom tuggpinnar även nåt som kallades strips, det såg ut som vita kartongbitar c:a 7 cm i diameter, först fattade ingen vad dom var till för, sen var utmaningen i att få upp dom från golvet när de låg platta där, Sara fick upp en på tvären och gick o bar på en med helöppen mun :D
Sen satte tuggandet igång, Joker älskade dom o tuggade fregnetiskt, Maja försökte samla flera i munnen samtidigt, såg kul ut :)
Dessan höll sig till pinnarna o tog med sig 3 st till en avskild plats. 
Nu ska jag passa på o slappa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0