Oj

Kan man inte bara stoppa tiden ibland så man hinner med?? :)
Borde ha lagt ut nya bilder i valplådan men det hinns inte med.
Till helgen blir valparna 8 veckor och då åker Ronja till sitt nya hem,
Fodervärd till Kajsa är inte klart än och Kasper är till salu, får väl se när dom får flytta, för deras skull är det ju bra om det sker snarast för präglingens skull
Var iväg till Vallentuna på utst med Joker i söndags,
men det kunde jag ju ha struntat i, regn o konstig domare,
hon skickade ut så många med VG så det vart ju knappt nåt kvar till bästa hane resp bästa tik,
hörde många irriterade kommentarer,
nåväl det går flera tåg, fin kritik fick Joker iallafall. och han var jätteduktig för att vara första gången, 
Det hjälpte inte ens med att han pussade domaren hi hi
Har precis tagit in valparna som nu sover sött efter race på gräsmattan,
nån kamera tog jag inte med utan det får bli lite inomhus bilder
Kasper:


Kajsa:


Ronja: (som inte ville vara still o ser jättesur ut)



Ronja


Kajsa



Kasper

Kommentarer
Postat av: Marie G

Hoppas du hittar "rätt" hem åt dom ljuvliga små:) På söndag flyttar min Blåndie, efter 5 månader hemma...Gulp säger jag..

Ha det gott!

2011-06-08 @ 23:04:03
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Jennie,Frasse & Eragon

Jisses! Jag tycker att Ronja här påminner om Balder då han flytta till oss. Så söt!



//Jennie

När hänger du med på hundpromenad nästa gång?

2011-06-12 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0