Jögge 50 år och valparna 2 v

Under veckan vart jag kronförkyld igen, fick åka hem från jobbet i tisdagsmorse, ringde vårdcentralen o fick tid på dan, ville göra pricktest för o se om jag var allergisk mot något, eftersom jag även fortfarande har problem med nässelutslagen, men hon sa till mig o fortsätta med medicinen och skrev sen ut nån ny nässpray åt mig,

I lördags så fyllde Jögge 50 år,
 


vi kunde inte fira hemma just nu så det får vi ta längre fram,
men han o barnen åkte in till farmor och vart lite firad :)
När man fyller "så mycket" så ingår ju vissa presenter :
som en rullator :D




Och käpp:D

i handen håller han en flaska med specialbeställd text

Häftigt :)

Valparna vart ju 2 veckor, dom växer och frodas
tik 1, tik 2 och hanen:



Varje vår så tar vi fram pumpen som tar upp sjövatten åt oss, då ska slangarna fyllas och silen i vattnet även kollas och rensas, av nån anledning är det alltid jag som får traska ut i det iskalla vattnet o leta efter den i vassen,
Den här gången vart Martin drabbad :D



Tommy filmar och asgarvar:



Kommentarer
Postat av: Marie G

Dom små är ju för ljuvliga:) Njut vidare av dom..

Kramisar

2011-04-30 @ 20:05:54
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0