lördag

Efter att ha utfodrat hundarna imorse så vart det en sväng i skogen, sen var det dax att åka på kurs,
idag var vi på Södertälje syd, nyttig socialträning, Dessa o Harry skötte sig bra :)

Valparna krav ökar, det bästa dom vet är att springa omkring på gräsmattan,
man får passa på att fota när de hämtar andan




Väl hemkommen från kursen så gick jag upp en sväng till Anna
   http://www.kennelcatchme.com/start.php
 Mia (Veterinären) var där för att bes, vacc o chippa hennes flatvalpar.
Det är ju en hel del storleks skillnad mellan hennes kolosser o mina småskitar :D
Nu ikväll så fick Maja vara med valparna en stund,
jag vet sen tidigare att hon är världens bästa lekstant, men har uppträtt lite konstigt mot valparna under några veckor,
om det har med steriliseringen att göra eller om det bara är för att det är Saras valpar vet jag inte, Maja och Sara är inte helt överens om vem som står högst på rangskalan, men Maja skötte sig alldeles utmärkt med de små, det känns så skönt, nu är det bara pojkarna som inte umgåtts med dom, visst dom har fått lukta o pussa lite på dom men då har valpen varit i famnen.

Vi har fortf inte bestämt oss vilken tik som stannar, suck, det är svårt,
men vi har en och en halv vecka kvar innan de är 8 veckor och den ena flyttar till sin gammelmormor :)
Nu ska jag slänga mig på soffan o slappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0