5 veckor

I onsdags vart valparna 5 veckor, de nya korten vart inte bra men det blev inga fler tagna så de får duga.
Skulle verkligen behöva en bättre kamera, suck.
Idag ska de chippas, sen i nästa vecka är det dax för ögonspegling, alltid lika nervöst
Gårdagens kurs vart inställd för våran del, Jögge jobbar och Tommy som jag brukar ha som hundvakt hade annat för sig, sen på em så kom spekulanten på en av tikvalparna,
Ena tikvalpen ska stanna, i nuläget är det Quittra jag är mest förtjust i, Quincie är mest lik Sara mentalt.
Quattro tänker jag också hålla på, han är så häftig,  han är redan väldigt dominant
men jag hoppas han snart kommer ner på jorden och inser att han inte är så stor o stark som han tror han är :)
Annars rullar allt på,
fick höra att vi har haft inbrott på området, 2 st har haft påhälsningar av några okända, 
faan att folk inte kan få ha sina saker ifred.
Nu är det dax att gosa med odjuren igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0