Imorgon

Imorgon bitti åker jag in för att operera mig igen, nu hoppas jag att det  blir sista gången,
de fick in ett återbud förra veckan så därför fick jag tid nu,
jag var inne i torsdag och pratade med narkosen och gjorde en till läkarundersökning,
idag var jag in och lämnade ett blodprov
och imorgon kl 07.00 ska jag infinna mig på sjukhuset,
om allt går bra så blir det bara en natt.
Så nu håller jag tummarna för att jag får åka hem på onsdag.

Snön som kom i fredags regnade bort igår och natten till idag har det frusit så det var lite halt när jag åkte hem från jobbet imorse.

Har äntligen vågat mig på att släppa ihop grabbarna med valparna,
och Harry upptäckte att dom var jätteroliga,
för dom jagade honom,
så han greppar olika leksaker o springer iväg och Joker o Quittra i full fart efter,
sen står Harry i sängen och man ser nästan hur han flinar åt dom eftersom dom inte kommer upp,
även dragkamp med dom små är väldigt kul, de små sliter allt vad de kan åt ett håll, o Harry står o håller emot
syskonkärlek  ♥♥♥

ha det gott alla
så hör vi när jag kommit hem igen


Kommentarer
Postat av: Ninni

Håller tummarna att du snart är på benen igen!



Kram Ninni!

2010-10-26 @ 18:14:28
URL: http://www.queedys.se
Postat av: Jennie & Frasse

Hoppas allt går åt rätt håll nu!



Vilka härlig bilder på alla hundarna. :)

kramis

2010-10-29 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0