1:a maj

Ja valborg missade jag, den sov jag över.
Man blir sliten när man jobbar 5 nätter i veckan.
Istället var vi på benen redan kl 6 imorse.
1 tidig timme i skogen hann vi också med innan det var dax att åka. 
Nemo hittade en boll som han lycklig släppte vid mina fötter,
så det vart några kast

Idag var Nemo och jag på kursens andra omgång,
och till Nemos fasa så är det mest stora hundar.
Jag hoppas hans självförtroende ska växa under kursens gång,
sen får vi se om vi även har lyckats pränta in hela lysnadsklass 1
utan dubbelkommando.

Måste ju få visa upp Krilles avkommor som finns på kennel Bewely
Det är 1 trf tik, 1 trf hane och 1 sobelhane
Dom är fotade av Bewelys





Jag längtar tills jag får se dom "live"
hoppas jag under året får egna Krillevalpar här

Fick tips av Barbro om ett roligt filmklipp på Mitas blogg ( http://www.byssegardas.se )
Det är Jögge och hundarna i ett nötskal, fast det är delar av hundarna i en katt :)
vi skrattade gott när vi tittade på den.

Harry tappar nu tänder för fullt och tuggar på allt, trots att det finns leksaker och ben överallt så
"råkar"  andra saker bara hamna i hans mun hela tiden,
så det vart ett gäng nya ben idag när vi var o handlade.
Nu hoppas vi på vackert väder imorgon
God natt

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för gratulationer. Det gick ju riktigt bra för Harry i går. Ja, Per-Erik Wallin är verkligen en härlig domare. Vore kul att ses någon gång.

Ha det gott

2010-05-02 @ 07:57:55
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Marie G

Vill oxå ha valpar!!! Hoppas, hoppas att det är några:)

Ha en bra vecka hälsar Marie

2010-05-03 @ 08:40:23
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0