Ja nu töar det,
men de hade lovat sol och årets varmaste dag idag, runt 10 plusgrader, det har jag inte sett något utav tyvärr.
Igår och idag fick även Harry vara lös i skogen,
och de har det inte lätt när man lämnar stigen och lockar ut som i djupsnön,
för nu sjunker ju även hundarna, oj vad vi skrattade åt dom när dom kämpade,
Nemo gnällde för fullt när han inte kom ikapp Jögge :)
Harry vart så trött så den sista halvkilometern fick Jögge bära honom.
Annars har det varit lugnt på hundfronten, var och köpte en ny flaska med Humilac,
tycker den är suverän, hundarna är så torra i pälsarna nu och då sprayar jag och gnider in humilacen,
antar att de blir så torra när det är kyla ute o vi eldar som fanken inne,
märker på mitt hår att det är torrt också, och när man vaknar känns det som sandpapper i halsen.

Fick höra av en arbetskollega att en Grand Danois äter 5 kg hundmat om dagen, då räcker bara en säck i 3 dagar!!!! helt galet, man måste ju bli ruinerad, jag är glad för mina småttingar,
en säck räcker c:a 4 veckor till 7 st.

Imorgon måste jag tillbaka till jobbet, APT-möte, hela dagen försvinner, vilket inte är så roligt när helgen är så kort ändå,
Min rygg gillar inte när det sker förändringar, har kört volvon den här veckan eftersom forden var trasig,
har vant mig vid fordens säte så när man sätter sog i någon annan bil så känns det i ryggen, dessutom bytte jag från stövlar till skor på jobbet, vilket resulterade i domningar i benen, jag hoppas det blir bättre,
har just nu efter skadan som skedde i november ingen lust att åka tillbaka till ryggkliniken och fortsätta utredningen, man kan väl säga att jag är lite skeptisk.
men nu är det fredagskväll och dax att njuta av den lilla ledighet man har :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi, jag kan nästan se det framför mig när hundarna kämpar sig fram i tösnön! ;)

Jag vet att ni åt pizza idag... :) :)



Trist med din rygg. Finns det inget man kan göra åt det?



Kram

2010-03-19 @ 20:32:49
URL: http://frassehero.wordpress.com
Postat av: Marie G

Det gäller att ta alla tillfällen man kan att NJUTA:)

Hoppas att det ordnar sig med din rygg....Själv har jag mer eller mindre gett upp:(

2010-03-20 @ 20:33:10
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0