suck

Sitter o njuter av sista semesterdagen, imorgonkväll är det dax igen,
Jögge jobbar den här helgen sen har han 2 veckors ledighet till, såå orättvist.
Har förutom att sitta hos valparna
även roat mig med att spraya hundgrindarna + en kruka svart,
fotade valparna tidigare idag
tyckte hanen var så söt när han kröp fram o somnade mellan frambenen på Sara

Ska försöka hinna med o lägga ut några nya foton i valplådan också.
Imorgon är det redan 1 augusti, snart drar kurserna igång, Det vart ingen tävlingslydnad för Nemos del, för få anmälda, men Dessan och Harry är iallafall anmälda, Harry tror jag är lätt att lära, han är så godisfixerad, det är värre med Dessan, måste hitta nåt som hon gillar och som magen klarar, tänker inte fortsätta med kokt lever, det spelade ingen roll hur mycket jag kokade den och jag provade även att torka den efteråt i ugnen,
när man tränar blir det lätt mycket godis och då sätter rännskitan in, tyvärr,
Harry springer o tar äppelkart som trillat från trädet, sen fiser han så det luktar F-n,
Tack o lov får de  inte sova i sängen/sovrummet nu när Sara har sina valpar där.
//Anki

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!



Du sysslar fortfarande med hunder ser jag.:)

Mycket fina!!!

2010-08-01 @ 06:15:00
Postat av: Jennie & Frasse

Men så söt man kan vara då! ;)

Härligt med puppisar igen.

Kram

2010-08-02 @ 22:07:47
URL: http://frassehero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0