snart :)

Blir så galen när man skrivit ett inlägg så hakar datorn upp sig, grrrrr
men iallafall så är det bara 3 nätter kvar innan man har semester i 3 veckor, sååå skööönt

Regn har vi faktiskt fått lite idag, det behövdes,
vi får inte igång våran vattenpump som tar upp sjövatten
så gräsmattan vart säkert glad för det lilla som kom, men det behövs mer.

Värmen tär på Norpan, vi måste korta ner hennes promenader, hon börjar bli gammal lilla tanten,
om drygt i månad blir hon 12 år.
de övriga far runt som vanligt,
nedan en bild på Harry och Dessan som turas om att jaga varandra.
 

Sara tar det dock lugnare, hoppas det betyder att hon är dräktig,
skulle ha skrivit ut det på hemsidan  men det kommer, inget är ju säkert ännu.
Hon är iallafall parad med Krille.
Andra tar fina kort på sina vackra blommor i trädgården, men eftersom inte jag har några gröna fingrar så får jag nöja mig med mina fina tygblommor på altan,
dom fortsätter vara fina i alla väder :)

Att anmäla nåt till Vilsta kan vi glömma, Dessan fäller nu, tror hon ska till o löpa.
Och någon annan är inte heller aktuell, Vackra Nemo vill inte visa sig i ringen och då känns det så värdelöst att anmäla, men vi tycker hans temprament blivit bättre, så det kanske kan bli någon utst för honom framöver :)
 åter till jobbet
/Anki
Så vi får vänta

Kommentarer
Postat av: Marie G

Håller tummarna!

Kul att få se din nya hobby:) Har ännu inte kommit på vad min blir ha,ha,ha...

Ha det gott i sommarvärmen hälsar Marie

2010-07-07 @ 23:03:35
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0