Norpan

Våran älskade gamla dam Norpan ( R.Boarili-Bounty)
har ny fyllt hela 12 år det gjorde hon igår,
Grattis Norpan och hennes bror Benny :)


Vi har även hunnit med att bada Nemo, han var sist ut ( Sara får vänta)
vi har borstat honom i omgångar, bild kommer.
Idag vart valparna 2 veckor, tiden går så fort.
Dom är vägda och fotade, nya foton ligger i valplådan,
än så länge blir det ju inte så stor skillnad mellan fotona,
men nu har alla 3 börjat öppna ögonen,
Lyckades skada min fot igår, skulle över kompostgallret men fick bara ena foten med mig,
naturligtvis hade jag en kaffekopp i handen också, det mesta av kaffet hamnade på golvet men jag lyckades med en del steppande hålla balansen, inatt efter att ha stått på trucken flera timmar så började foten värka, så hade vristen svullnat upp, så idag har jag varit stilla,
nu är det dax att åka till jobbet igen

Kommentarer
Postat av: Jennie & Frasse

Åh... goa Norpan. Får mig att tänka på brorsan hennes... saknar honom.

2010-08-26 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0