lugnt

Har tagit ledigt från jobbet i 3 nätter, skönt,
Nu börjar det bli lite fart på valparna, i övermorgon är dom 3 veckor
det blir många skratt åt hanen, han har fått sånt humör, är så kaxig
han morrar och sen försöker han yla :)

Vi missade träffen på Adelsö, tyvärr,
men vi var tvungna att sätta in den nya varmvattenberedaren,
den gamla läckte.
Vi hade problem med att tömma åbäket, så det slutade med att vi fick baxa ut den med allt vatten i, den bara vägrade tömma sig, Jögge skruvade loss varenda j-a mutter men ändå rann inget vatten ur,
till råga på allt ( som vanligt) så gjorde jag illa mig igen, jag skulle över ett kompostgaller och sopade i tån i dörrposten, tyckte inte det var så farligt först men sen på kvällen så svullnade det upp i leden nedanför stortån,
så nu har jag haltat runt ( igen), nu ikväll kändes det lite bättre, men tån är inte böjbar än.

I lördags började ju kursen, och det var så j-a varmt, men annars gick det bra,
Det var några som inte kom men vi var ändå 7 st, + instruktörens hundar,
nästa lördag får kanske Tommy ta Dessan till kursen annars får Jögge åka ensam
det är utst i Eskilstuna och Krille är anmäld,
har ju knappt varit på några utst iår så det ska bli kul :)
nu är det snart sängdax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0