1v

Tiden bara rinner iväg.
Igår vart valparna 1 vecka,

Fler bilder finns i "valplådan"

Började jobba i måndags, skulle gärna vilja ha några lediga veckor till :)
men nu är det bara en natt kvar sen är det helg :))
Sen är det bara en vecka kvar till kursstart.

Normalt sett brukar jag bli lite irriterad när hararna springer på vägen,
men häromkvällen när jag åkte till jobbet så såg jag nåt gulligt,
En hare sitter på vägen och den vill inte flytta på sig, så jag stannar  och väntar,
när den rusar iväg så ser jag en liten harunge som ligger kvar på vägen,
då förstod jag att den suttit o diat den, ungen la sig platt på vägen när mamman sprang iväg,
men när mamman märkte att jag stod still sprang den tillbaka och då reste sig ungen o sprang till sidan av vägen ut i gräset,
jag tyckte det var sååå sött :))
Nåt som inte är lika sött är dom förbaskade paddorna, blir vansinnig varenda kväll, jag fångar nån eller några o skickar iväg dom, men lik förb. så sitter dom nedanför altan kvällen efter :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0