vår?

Det blir längre och längre mellan blogginläggen, allt hamnar istället på Facebook.
Sist jag skrev så hade Kitty fått valpar, de är nu 3,5 månader gamla, 2 av dom har flyttat, Xanna blev kvar, hon är väldigt lik sin mormor Dessan <3.
Från Toyas kull stannade Wilma, hon är nu 5,5 månad och börjar bli stora damen,
Annars är allt som vanligt, Siri leker för fullt med de små, framför att Wilma, Siri kommer aldrig att bli vuxen, hon har ju passerat 2 år nu men är fortfarande lika valpig. Funderar på om jag ska göra BPH på henne :)
Igår blåste det storm ute men jag hade kameran med så här kommer lite foton.
Först ut lilla Xanna
 
Sara i bakgrunden, till vänster Wilma och bakom det gröna Xanna
 
Sara närmast, sen Kitty och längst bak Toya
 
Xanna
 
Wilma
 
Siri nämast med Wilma bakom sig och Kitty en bit bort
 
Wilma
 
Sara till vänster, sen Wilma, Siri och den lilla rumpan til höger är Xanna
 
Xanna
 
Kitty närmast, bakom det gröna så syns knappt Xanna men hon blir jagad av Wilma
 
Siri och Wilma
 
Kitty med dottern Xanna
 
Kitty till vänster med Toya bredvid sig
 
Den högen med bilder får kompensera min dåliga uppdatering.
förhoppningsvis så dröjer det inte lika länge till nästa gång :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0