Valparna

Hanvalparna har redan åkt till sina nya ägare.
Och nu är även lilla Vilda bokad så hon åker nästa fredag, hon ska bli Karlstadbo.
Vi önskar alla varmt lycka till.
Den här kullen är nog den som har varit mest framåt av alla vi haft,
Vi har fullt upp nu med Vilda,
hon far fram och ska leka med alla vuxna.
Siri och Nelly är ju också väldigt lekfulla men storlektskillnaden är enorm
så jag måste hålla vakt när jag släpper ihop dom.
Till helgen fyller ett av barnbarnen år, och Vilda får hänga med dit och fira :)
Hon har fått hänga med nu på promenaderna. Men att sitta innanför jackan är ingen höjdare. vilda protester.
Hon har fått gå litegrann men eftersom jag inte vant henne vid halsband/koppel innan så går det långsamt :)
och när man redan har 5 koppel att hålla reda på så är det inte så lätt. .
 
Vi hoppas att parningen på Toya tagit,
när jag är säker så lägger jag ut det under planerade.
 
All snö har nu regnat bort så det är riktigt blött ute, så tråkigt.
Längtar efter våren, värmen och solen.
 
Snart helg igen, bara en natt kvar
kram och trevlig helg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0