april

Härligt väder ute idag,
Helgen som var va däremot inte lika härlig,
vi låg alla och hade magsjuka, bläää, jag hatar o kräkas :(
 
Annars tuffar allt på, jag skulle ju anmält till Västeråsutställningen, men missade,
har iallafall anmält till Kista.
 
Toya har inte mycket päls men den hon har lyckas hon alltid tova ihop, Även om hon bara haft 2 strån långt ifrån varann så skulle hon säkert kunna slå knut på dom,
 
efter en lugn  o skön prommis i skogen vart det borstning sen kastade jag ut godis som dom fick leta efter
 
Joker uppskattade inte min borstning så han fixade sig själv på gruset
 
Söta Joker
 
Dags o fixa käk ,sen är det jobb ikväll.
Avslutar med ett foto från igårkväll när vi gick efter sjön
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0