oktober

Nu är Harry såld, det känns tomt men jag vet ju att han blir mer aktiverad och får mer uppmärksamhet hos den nya familjen, har fått rapporter om att allt går bra, hans nya familj har en äldre katt som heter Hasse :)


Till helgen är det avelskonferas, ska bli kul, har missat dom de senaste åren.
Kitty och Fia är det full fart på, dom är ju 4 månader nu, Kitty blir nog bra i storleken, Fia kan bli på mindre sidan, vi får se, har ju sagt att Fia såsmåningom ska ut på halvfoder någonstans, men nu när varken Emma eller Harry är kvar så vet jag inte, det beslutet behöver jag inte ta än på några månader.
Har iallafall uppdaterat deras sidor nu och lagt ut dom, fotona kunde varit bättre men dom får duga så länge, nu är dom ju i den sk fulåldern där det är en tunn kropp, ingen päls o långsmala ben.
Kylan kommer krypande, inget jag gillar, snart dax för mössa, det kände jag igår när jag var i skogen,
Det blir inga fler valpar i år iallafall, Sara började löpa tidigare än jag önskade så vi hoppas över ett löp så får vi se till våren.
Harry i blåbärsriset <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0