Lucia

Kylan tar kål på mig :P jag fryser - hundarna fryser I lördags var vi in till Sofie och lånade duschen för o bada alla hundar, skönt o veta att inte varmvattnet tar slut när man kommit till hälften av hundarna, så Jögge o jag körde teamwork, jag badade o sen skickade jag över till Jögge så han fick torka o föna, tog knappt 3 timmar så var alla 6 klara :) Har börjat fota men alltid är det nåt som kommer emellan typ batterierna på kameran tar slut o inga nya laddade, jobbet kallar osv osv Fia hatar koppel o att stå på bord är inte heller nåt hon uppskattar trots lock o pock med godis Men här är vårt gäng : Windy Peak Willy Wonka "Krille"
Revären´s Quick Quattro "Joker"
Revären´s Silver Savanna "Kitty"
Revären´s Sweet Samantha "Fia"
Frenja Keen-Eyed Baby "Sara"
 
Revären´s Oshin Odessas "Dessan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0