Dessan

Har kämpat i flera dagar på att få till ett nytt kort på Dessa, hon vart ju 9 månader i förrgår.
På de sista korten stod hon bra men dom vart disiga, vet inte varför men de får duga
så länge,  2 st ligger på hennes sida.

Söt är hon iallafall.
När vi gick ut för att ta korten så hörde vi de andra hundarna började yla inne, allihop,
det vart ett jäkla liv, först förstod vi inte vad det var som fick dom att börja
men sen såg vi att nummerpresentatören blinka och förstod att Maja startat det hela när hon hörde att det ringde,
hon brukar yla när det ringer, men jag har aldrig hört de andra.
Nu börjar promenaderna bli riktigt behagliga, bara -6 grader idag.
Hoppas det fortsätter med mildare väder.
På måndag planerar jag att börja jobba, hoppas inget stoppar mig :)
Vart lite nervös när jag läste i lokaltidningen att någon sett varg i Taxinge, det är ju bara några km från oss,
hoppas jag slipper möte den på våra promenader, är tillräckligt oroligt över vildsvin, jag har tack o lov inte sett nåt här ännu.



Kommentarer
Postat av: Marie G

Ja jösses, men det är svårt att fota dom 4-benta....

Men fin är hon:)

Hoppas verkligen att det går åt rätt håll för din del:)

Trevlig helg hälsar Marie med sheltieligan

2010-01-15 @ 21:19:57
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0