tomt och kallt

Ja kylan kommer krypande, men än är det inte svinkallt tack o lov. Tomt på hundar börjar det bli, men det är ett måste, tyvärr. Har nu fått besked att Fia och Joker kommer att stanna hos sina nya familjer, det glädjer mig enormt att de hittat rätt och trivts så bra från början. Annie är fortfarande på besök här
Just nu löper damen för fullt så jag är glad att det inte är några hanar här, Joker ska vara här från onsdag och en v framåt men jag hoppas höglöpet är över då. Detta klivande över kompostgaller tar på en, skulle man ställa upp i hinderlöpning så borde man ligga bra till :D Av mina egna så är det nu bara 4 kvar, Sara, Kitty, Toya och Nelly och det är dom som stannar. Jag ska nu ta tag i min egen hälsa + att det finns en hel del här hemma att ta tag i också. Var sugen på att ställa Kitty på stora Stockholm men valde att avstå, hon har precis gått över i öppen klass och att tävla mot 4-5 åringar som är i full blom är tufft. men jag kommer att åka dit och titta som vanligt. Har haft det som tradition, och det är inte många jag missat på 30 år :D väl mött på återhörande /Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0