Sommar sommar sommar

fast värmen låter vänta på sig, på midsommarafton hade vi bara 5 grader på kvällen,  och på midsommardagen när vi grillat så  eldade vi i braskaminen, brrr.
 
har uppdaterat hemsidan med planerade valpar, Sara börjar bli lite rund om magen nu :)
Spännande och se vad som döljer sig därinne.
På fredag ska Toya och jag in till klubben för en kurs i hundmöten av Daily Dogs, ska bli kul o se hur hon reagerar, återkommer om det.
 
Midsommar firades härhemma, på plats fanns min mamma, våra barn och barnbarn
Jögge och Rickard ordnade midsommarstång ( lite slokande då foto är taget dagen efter)
 
 
Sara hälsar min mamma välkommen på sitt överdådliga sätt som hon alltid gör
 
Så härlig bild på Lilly och Rickard, gillar hennes min :D
 
Sockersöta Penny med krans på huvudet
 
Lunch
 
På promenad runt tomten med mor, Penny åker snålskjuts på rullatorn

Vår helt bedårande dotter Sofie med sin brorsdotter, vårat söta barnbarn Penny
 
I vår femkamp så har vi ballonger ( med vatten i)  och de måste ju blåsas upp,
kan säga att de var kämpig :hi hi
 
Paulin och Penny ute och går med Enzo
 
För många år sen hade vi igelkottar här, men sen försvann de,
Nu har vi fått besök av en igen, den kom 2 kvällar i rad, vi bjöd den på kex
andra dagen kom den in på baksidan, så den låg o fräste o lät i buskarna när hundarna gick dit, det slutade med att jag med stora handskar fick lyfta ut den, oj va arg den vart på mig :)
 
Avslutar med sheltiebus
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0