Påsk

 
 
 
Så är det då påsk, 
Fick igår besök av världens sötaste påskkärring
barnbarnet Penny <3 
 
den här helgen är det utställning i Kista,
jag hade anmält Joker och Kitty, så 05.20 gick klockan igång o det var bara o knalla upp för o göra sig iordning,
jag var på plats i god tid ( vid 8 tiden), tyvärr, för den här domaren dömde långsamt och det var 2 andra raser före oss, efter halv 11 var det äntligen dags.
Joker i öppenklass hanar, det var väl kanske 8-9 sobla, 2 trf och 2 blm, bägge blm och de trf fick VG :(
Joker fick fin kritik men han ville ha mer underkäke o sen tyckte han att ögonen var lite runda.
Sen lång väntan igen innan det var dags för Kitty, då var jag trött, stod o tittade på Kitty när domare ( en kanadensare) petade till mig o frågade om jag hamnat i trans, han frågade om jag visste att jag var på utst :)
Man ska hålla koll på domaren, jag vet :P
Nåväl vad som hände med Kitty vet jag inte men hon var så fladdrig i kopplet, pendlade hit i dit när vi gick, hon fick iallafall ett excellent men vart oplacerad i konkurrensen.
tränade lite med Toya för o se om hon har nån koll på sin gängliga kropp 
och jo hon var duktig
Kliva upp på pallen
 
Sitta vackert
 

Och slutligen klämma ihop sin långa kropp och ligga ner på den :D
Duktig tjej
 
Nu blir det soffläge
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0