sjuk :(

Nu har jag varit hemma fr jobbet i några dar, fick så ont i bihålorna o kände mig hängig i tisdagsmorse så jag åkte hem, har nu legat däckad mesta dels av tiden, inte kul :( Innan jag blev dålig så fotade jag lite av växterna i trädgården, jag har ju inga gröna fingrar så man får passa på innan de vissnar :) Kan inte namnen på allt Krille vill vara med på ett hörn :)
ett foto på en del av baksidan
Mina löjtnantshjärtan .
Mina balkonglådor, en av dom 3
Liljor och Iris
Tyvärr får jag inte in alla foton, vet inte varför de inte tas emot av bloggen :( men här är i alla fall ett bevis på varför inte gräsmattan tar sig, jag har hägnat in en plätt med kompostgaller för att inte hundarna ska springa där när jag lagt ut gräsfrön, nu avslöjade jag småfåglarna som hade fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0