lördag

Valparna är nu 2.5 vecka, de har öppnat ögonen och igår var jag tvungen o byta ut valplådan mot hage, de försökte ta sig över kanten och Tyson lyckades även göra det vid ett tillfälle Bilderna jag lägger ut här finns även i valplådan Toya går även under namnet paddan, hon är stor och tjock
Tyson alias lillebror då han är mindre än sin syster
Förutom allt tid vid valplådan så håller vi på o fixar ny grind, den var ju i så dåligt skick, idag har jag oljat och grundmålat ramen, bräderna är redan klara, nu får Jögge sätta ihop det, för tillfället befinner sig Jögge och Tommy med Paulin, Rickard och lilla Penny på Power Big Meet i Västerås Impalan är äntligen i bruk så dom tog den dit :) Och dessa äckliga fästingar, jag blir galen, har idag suttit och klippt klor, borstat och kammat igenom alla hundarna och trots att man känner igenom dom flera gånger om dan när man kelar med dom så nog faan så hittar man nya hela tiden, måste nog ta trädgårsslangen lite mer på häckplantorna för jag tror inte bara att de får de i skogen utan även här hemma också. en vecka kvar sen är det semester i 3 veckor, sååå skönt :) Ska ta o anmäla Kitty till ett par utställningar, 3 måndagar i rad nu ska vi på ringträning på Nykvarns kennelklubb. Snälla Tommy har gett Jögge o mig nya mobiler så nu ska jag se hur det går att fota med den Nu väntar jag bara på lite kvälls-svalka då blir det kvällspromenad, vill inte gå för sent då jag vet att det finns vildsvin och alla möjliga djur som lurar i skogen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0