barnbarn

Bildserien nedan går inte i hundens tecken idag,
för vi har fått ett barnbarn
så här är Penny med sina föräldrar  (2 dygn gammal)
 
 
Stolt Farfar
 
Stolt farmor
 
Stolt faster
 
Tommy vågade inte hålla än :)
Jag har klippt av mig håret, det vart ett par dm kortare, tyckte det var kul o höra att tofsen skickas till cancerfonden, de gör peruker av det, så nu har jag gett ett bidrag dit :)
Fick klippningen/manikyr och pedikyr av Sofie i födelsedagspresent
en av dom var en hejare på o måla motiv på naglarna, hon kunde måla allt :)
jag fick små blommor :)
kan helt klar rekomendera o ta en sväng till  salongen som ligger på Franzengatan på Kungsholmen, den hette någonting med sisters, jättetrevliga o duktiga, deras massagestolar går inte av för hackor vill jag lova,
jädrar vad den knådade medans man fick pedikyren
 
nu får jag leta fram ett par handskar, för hundarnas klor o tassar måste ändå fixas men det är ju lite synd o förstöra naglarna på en gång
Kram

Kommentarer
Postat av: Marie G

Grattis till lilla Penny:)

2013-02-24 @ 12:50:39
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0