lördagsmorgon och Milt

Äntligen är det lite mildare, bara en halv grad kallt, dom har visserligen sagt att det ska snöa idag men än så länge är det uppehåll,
Kitty o Fia har haft så kul ute nu på morgonen :)
Jag röjde upp lite på altan medans de sprang o lekte, ska se om vi kan fota lite där ute på konstgräset istället för inne, det  blir inte som jag vill ha det inne på ett trimbord.
Imorgon åker jag till mässan, har inte anmält nån hund men det är så kul o bara gå där o titta.
Ska möta upp Cilla och Barbro.
Såg att SKK har utställning i Strängnäs i februari, den ska jag anmäla några till, sen är det Vilsta första helgen i mars
Sara börjar komma i så fin päls nu så jag hoppas att jag hinner visa henne innan hon börjar löpa, hon måste minska på midjemåttet lite bara :)
Ska para henne men vet inte rikitgt med vem ännu, Krille är naturligtvis en kandidat, men då får jag inget blått, ingen garanti att man får det med en blå hane heller men chansen är iallafall större,
Tid för spegling är iallafall bokad i januari för henne och Joker, hans har också gått ut.
Nu väntar jag bara på att det ska bli ljust så man kan gå ut o gå,
någongång ( i framtiden? ) hoppas jag att Fia ska tycka att det är ok att gå i koppel, än har hon inte gett sig,
visst hon går men hon ser inte glad ut.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0