lugnt och ledigt

I fredags hade vi trevligt besök av Monika o Hasse på Mojsans kennel,
det är inte ofta vi har sobelt på hemmaplan, här är 3 av hennes tikar :) 


Mycket pinkande hanar, vi hade ju 2 tikar som nyligen börjat löpa så det är förståerligt,
men inget slagsmål, så skönt


Igårkväll var vi till Björn Ekesten och speglade några av hundarna, alltid lika trevligt att åka till honom,
så inatt hade jag semester, o ändå är man på benen kl. 7, suck.
Idag blir en lugn dag, inget planerat, imorgon ska jag till öron/näsa/hals på Södertälje Sjukhus,
måste kolla upp varför jag ständigt är täppt i näsan o nyser, vårdcentralen säger allergi mot pollen o ger mig ny medicin varje gång, men jag köper inte det eftersom det bröt ut i januari/februari när det var en meter snö !!!!
fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0